Ahoj Mashinkáři!
Posledních 6 týdnů se Honza soustředil na implementaci hry pro více hráčů a výrazně v tomto úkolu pokročil. Brzy proběhne první interní test základních herních mechanismů. Tato aktualizace je ale stále poměrně daleko v budoucnu, tak minulý týden přešel na City update, což bude pravděpodobně dosud největší obsahový update a je i mnohem blíže vydání než multiplayer, takže je to teď Honzova nejvyšší priorita a snaží se nám dodat nový obsah co nejdříve a zpříjemnit tak čekání na hru více hráčů 🙂
Mezitím nadále hlásíme chyby, za což moc a moc děkuje! Nemůže nám dovolit hrát tak rozbitou hru a proto dnešní opravný update.
- Přidána Vinětace a upraveny barvy
- Aktualizovány lokalizované texty z POEditoru
- Upraveno množství sněhu
- Upravena cena Aries vs Lok
- Snížena verze Steam API ze 151 na 150 kvůli pádu při hraní na Protonu (SteamUGC z 15 na 14) – oprava hraní na Linuxu
- Seznam světových měst (používaný v editoru) je opět součástí buildu
- Odstraněny vánoční dárky z výroby budov (zbytek Christmas updatu, který byl místy až moc hardcoded)
- Odstraněn Postproces chromatické aberace
- Opravena 1×1 města v nové hře
- Opraven počet měst a městských budov. Nyní je velikost města stejná na všech velikostech mapy
- Opraveno nevyvážení velikosti měst (jsou navzájem rovnoměrnější)
- Opraven Limit počtu aktivních úkolů
- Opraven crash při interakci hry s neplatnou budovou (někde v jednom z více než 100 módů)
- Opraveno problém se zapékáním Lodů (také jde o potenciální optimalizaci)
- Opraveny parametry ve vehicles.xml
- Opraveny pozice kamer v lokomotivách Azakase / Isuzumo
- Opraven skript pro úkol s navštívením 10 měst
- Opravena aktualizace zobrazení elektrické sítě
- Opraven pád při použití razítka poblíž hranice mapy
- Opraven volání ve skriptu QC (quest controller)
- Opraveno rozostření drátů, když je efekt DOF vypnutý
- Opravena míra sněhu na plochých mapách (úroveň sněhu reaguje více na maximální výšku mapy)
- Opraven upgrade jednosměrné silnice
- Opraveno pravidlo pro budovu sklárny
- Opraveno generování hlíny při generování nové mapy
- Opraveno špatné křížení silnice při spuštění nové mapy
- Opraveno generování průmyslu ze všech epoch v editoru
- Opraveno odstranění silnic při generování měst / průmysl v editoru
- Opraven záhadný odliv peněz při přechodu do jedné z dalších epoch
- Opraveny knihovny Steam API libraries pro x86 verzi hry
- Opravena cena při umístění obchodu
Honza doufá, že to pomůže k plynulejšímu hernímu zážitku, mezitím se vrátí zpět k práci na City updatu, aby nám jej mohl co nejdříve doručit 😉