Výstavbu města určuje hráč
Citát ze zdroje Host dne 22.11.2017, 4:26Dobrý den
Hrál jsem již hodně vlakových her a napadlo mě jestli by nebylo lepší výstavbu měst nechat v určité míře na samotném hráči. Většina her s vlaky jako je Train Fever a Transport Fever má veškerou výstavbu řízenu algoritmem a podmínkami. Obě dvě zmíněné hry však po určité době na tom začnou ztroskotávat a i na velmi dobrých sestavách počítačů se začnou sekat. Samotná výstavba měst je halabala a občas začnou prorůstat.
Všiml jsem si, že v mnoha případech jste zvolil jiný (lepší) postup, kdy vlaky musí například převézt určité množství pošty nebo pasažérů a produkce průmyslu není závislá na požadavcích města. Růst města je však nahodilý a dá se ovlivnit do jisté míry silnicemi.
Neznám vaše plány do budoucna, berte to tedy s rezervou, ale město by mohlo například vypadat jako stanice nebo depo, kdy by se na něj kliklo a otevřela by se nabídka jaké stavby a jaké množství domů se může stavět, čím více podmínek by hráč splnil, tím více různých budov by mohl stavět. Přechod do nové éry by mohl mít nové budovy a stávající by se buď zničily bagrem a přestavěly nebo přestavěly. Výstavbu by tedy kompletně řídil hráč a mohl by se rozhodnout, které město bude velké nebo hlavní, a které nechá v podobě vesnic. Rozšiřování města a výstavba by záležela na hráči a město by nezačalo nechtěně prorůstat nebo v případě neomezeného algoritmu nekonečně růst. Další možnost by bylo vyznačit městu, kde může růst přes čtverce nebo nějaký jiný způsob.
Dobrý den
Hrál jsem již hodně vlakových her a napadlo mě jestli by nebylo lepší výstavbu měst nechat v určité míře na samotném hráči. Většina her s vlaky jako je Train Fever a Transport Fever má veškerou výstavbu řízenu algoritmem a podmínkami. Obě dvě zmíněné hry však po určité době na tom začnou ztroskotávat a i na velmi dobrých sestavách počítačů se začnou sekat. Samotná výstavba měst je halabala a občas začnou prorůstat.
Všiml jsem si, že v mnoha případech jste zvolil jiný (lepší) postup, kdy vlaky musí například převézt určité množství pošty nebo pasažérů a produkce průmyslu není závislá na požadavcích města. Růst města je však nahodilý a dá se ovlivnit do jisté míry silnicemi.
Neznám vaše plány do budoucna, berte to tedy s rezervou, ale město by mohlo například vypadat jako stanice nebo depo, kdy by se na něj kliklo a otevřela by se nabídka jaké stavby a jaké množství domů se může stavět, čím více podmínek by hráč splnil, tím více různých budov by mohl stavět. Přechod do nové éry by mohl mít nové budovy a stávající by se buď zničily bagrem a přestavěly nebo přestavěly. Výstavbu by tedy kompletně řídil hráč a mohl by se rozhodnout, které město bude velké nebo hlavní, a které nechá v podobě vesnic. Rozšiřování města a výstavba by záležela na hráči a město by nezačalo nechtěně prorůstat nebo v případě neomezeného algoritmu nekonečně růst. Další možnost by bylo vyznačit městu, kde může růst přes čtverce nebo nějaký jiný způsob.
Citát ze zdroje admin dne 22.11.2017, 20:28Zdravím,
vítej na stránkách 🙂
První co jsem si představil při čtení tvého příspěvku bylo, že by se mohlo rozrůstat město také do výšky, mrakodrapy, metro, ... Ale to není přesně to co jsi měl na mysli, že? 🙂
Tvá idea je pěkná a rozhodně by nabídla další možnosti co v hře dělat, každopádně nemám strach, že by se něco podobného neobjevilo v nějakém módu.
Zdravím,
vítej na stránkách 🙂
První co jsem si představil při čtení tvého příspěvku bylo, že by se mohlo rozrůstat město také do výšky, mrakodrapy, metro, ... Ale to není přesně to co jsi měl na mysli, že? 🙂
Tvá idea je pěkná a rozhodně by nabídla další možnosti co v hře dělat, každopádně nemám strach, že by se něco podobného neobjevilo v nějakém módu.
Citát ze zdroje Host dne 23.11.2017, 0:10Zdravím,
Myslel jsem především rozlohu města a postupné šíření. Růst města do výšky podporuji i postupnou přestavbu domů, kde se střídá více modelů. Například starý dům - model s lešením - nový dům. Čím více bude mít hra možností, které se budou přibližovat aspoň částečně realitě, tím dle mého bude lepší.
Módů bude určitě po dokončení hry spousta. V případě, že někdo poté umístí na youtube návod jak vkládat modely například z blenderu do formátu .x, a jak je následně implementovat ve hře, tak věřím tomu, že se objeví dostatek nadšenců pro vaši hru a módy budou obsahovat většinu existujících vlaků.
Zdravím,
Myslel jsem především rozlohu města a postupné šíření. Růst města do výšky podporuji i postupnou přestavbu domů, kde se střídá více modelů. Například starý dům - model s lešením - nový dům. Čím více bude mít hra možností, které se budou přibližovat aspoň částečně realitě, tím dle mého bude lepší.
Módů bude určitě po dokončení hry spousta. V případě, že někdo poté umístí na youtube návod jak vkládat modely například z blenderu do formátu .x, a jak je následně implementovat ve hře, tak věřím tomu, že se objeví dostatek nadšenců pro vaši hru a módy budou obsahovat většinu existujících vlaků.