Silniční doprava
Citát ze zdroje Krtek dne 11.10.2019, 21:06Tak jsem se dostal ke hře a musím říct, že ta silniční doprava hru podle očekávání oživila. Najednou nejsou při použití autobusů města mrtvá, ještě jsem neměl odvahu udělat dva přejezdy vedle sebe (neočekávám, že by se sdružili do jednoho) u dvojkolejné tratě. Navíc k atraktivitě silniční dopravy přispívají i modeři, kteří již vkládají na SteamWorkshop nová vozidla!
Tak jsem se dostal ke hře a musím říct, že ta silniční doprava hru podle očekávání oživila. Najednou nejsou při použití autobusů města mrtvá, ještě jsem neměl odvahu udělat dva přejezdy vedle sebe (neočekávám, že by se sdružili do jednoho) u dvojkolejné tratě. Navíc k atraktivitě silniční dopravy přispívají i modeři, kteří již vkládají na SteamWorkshop nová vozidla!
Citát ze zdroje vcacky72 dne 13.10.2019, 10:57Dvoukolejný přejezd dopadl dle očekávání 😀
Dvoukolejný přejezd dopadl dle očekávání 😀
Nahrané soubory:- Pro přístup k nahraným souborům se musíte přihlásit.
Citát ze zdroje Krtek dne 13.10.2019, 16:11Díky, za screenshot, který mě potvrdil to co jsem si myslel 🙂 Při mém provozu to riskovat nebudu, ale ta jednokolejka přes přejezd je nepraktická! Budu muset postavit nadjezd 🙂
Díky, za screenshot, který mě potvrdil to co jsem si myslel 🙂 Při mém provozu to riskovat nebudu, ale ta jednokolejka přes přejezd je nepraktická! Budu muset postavit nadjezd 🙂
Citát ze zdroje admin dne 17.10.2019, 11:40Takže by bylo fajn mít možnost vložit závoru pouze z jedné strany kolejí a tím mít volnost v délce tvořeného přejezdu. To by pak mohl být přejezd i přes několik kolejí. Což je nepraktické, ale určitě by to obdouralo zmiňovaný problém s dvoukolejí.
Díky za přínosný podnět. 🙂
Takže by bylo fajn mít možnost vložit závoru pouze z jedné strany kolejí a tím mít volnost v délce tvořeného přejezdu. To by pak mohl být přejezd i přes několik kolejí. Což je nepraktické, ale určitě by to obdouralo zmiňovaný problém s dvoukolejí.
Díky za přínosný podnět. 🙂
Citát ze zdroje Krtek dne 17.10.2019, 16:16Ano závory by pak byly pouze po obvodu kolejí, nebyly by ty mezi kolejemi (třeba by to šlo řešit jen šablonou, takže na dobrovolnosti), mělo by to výhody i nevýhody. Samozřejmě by pořád mohlo dojít ke kolizi, ale taky by k ní nedocházelo často jako se tomu bude stávat v tomto stavu, naopak tím, že by byly koleje sdružené by zase byly závory déle uzavřené, takže by to mělo vliv i na ekonomiku provozu. 🙂
Ano závory by pak byly pouze po obvodu kolejí, nebyly by ty mezi kolejemi (třeba by to šlo řešit jen šablonou, takže na dobrovolnosti), mělo by to výhody i nevýhody. Samozřejmě by pořád mohlo dojít ke kolizi, ale taky by k ní nedocházelo často jako se tomu bude stávat v tomto stavu, naopak tím, že by byly koleje sdružené by zase byly závory déle uzavřené, takže by to mělo vliv i na ekonomiku provozu. 🙂