Priorita vlaku
Citát ze zdroje Zdejv dne 22.12.2019, 9:23Mám jednokolejový úsek trati a na něj navazuje spoustu kolejí pro spoustu vlaků. Zajímalo by mě jak sýstém vyhodnocuje prioritu projetí vlaků podle toho jak přijeli to určitě není. Stalo se že nebohý vlak tam čekal velmi dlouho a jiný co přijel později naložil nahoře na nádraží a už byl zas na cestě dolu. Možná bych i ve hře uvítal možnast nastavit prioritu vlaku. Když by dva čekali na stejnýúsek trati ten co by měl vyšší prioritu by vyjel jako první.
Mám jednokolejový úsek trati a na něj navazuje spoustu kolejí pro spoustu vlaků. Zajímalo by mě jak sýstém vyhodnocuje prioritu projetí vlaků podle toho jak přijeli to určitě není. Stalo se že nebohý vlak tam čekal velmi dlouho a jiný co přijel později naložil nahoře na nádraží a už byl zas na cestě dolu. Možná bych i ve hře uvítal možnast nastavit prioritu vlaku. Když by dva čekali na stejnýúsek trati ten co by měl vyšší prioritu by vyjel jako první.
Nahrané soubory:- Pro přístup k nahraným souborům se musíte přihlásit.
Citát ze zdroje Krtek dne 22.12.2019, 12:26Dle mě, má vliv výkon a váha vlaku, aspoň tak jsem to vysledoval. Pokud bude lehký náklad a výkonná lokomotiva bude první v úseku, naopak přetížený vlak pojede poslední. Takže tak jak by to dle mě bylo i v reálu. Třeba to tu někdo potvrdí/vyvrátí.
Dle mě, má vliv výkon a váha vlaku, aspoň tak jsem to vysledoval. Pokud bude lehký náklad a výkonná lokomotiva bude první v úseku, naopak přetížený vlak pojede poslední. Takže tak jak by to dle mě bylo i v reálu. Třeba to tu někdo potvrdí/vyvrátí.
Citát ze zdroje Zdejv dne 22.12.2019, 22:16Pro Perhalik: To pravě není. Dotaz sem založil pravě proto že my tam jeden vlak čekal dlouho a ostatní si v klidu jezdily tam a zpět. Na Krtkově odpovědi asi něco bude protože ty co nečekali byli osobáky. A ten co čekal byl těžký cisternový vlak taženej starší párou.
Pro Perhalik: To pravě není. Dotaz sem založil pravě proto že my tam jeden vlak čekal dlouho a ostatní si v klidu jezdily tam a zpět. Na Krtkově odpovědi asi něco bude protože ty co nečekali byli osobáky. A ten co čekal byl těžký cisternový vlak taženej starší párou.
Citát ze zdroje Krtek dne 22.12.2019, 22:30Okomentováno od Perhalik v 22.12.2019, 17:30Podle me by to melo byt podle toho,jak dlouho cekaji u daneho bloku.
Podle mě ne, protože lehký vlak s výkonnou lokomotivou projede úsek nejrychleji a tudíž drží úsek obsazený nejkratší dobu. I v reálném provozu se to tak dělá.
Okomentováno od Perhalik v 22.12.2019, 17:30Podle me by to melo byt podle toho,jak dlouho cekaji u daneho bloku.
Podle mě ne, protože lehký vlak s výkonnou lokomotivou projede úsek nejrychleji a tudíž drží úsek obsazený nejkratší dobu. I v reálném provozu se to tak dělá.
Citát ze zdroje Zdejv dne 22.12.2019, 22:42To zní logicky. V reálu by ale osobák jezdil dle jizdního řádu tudíž by ve stanici ňejakou dobu čekal a dal šanci nákladu projet. Takle ale při více osobácích náklad nemá téměř šanci. Osobák jede nahoru kde čéká už jiný než ten sjede dolu první už je zpět u návěstidla a jede dolu. Mezitím vedle nákladu přijel další lehký vlak... Vyřešil jsem to dlouhým mostem z vršku a předělaní tratě na jednosměrnou.
To zní logicky. V reálu by ale osobák jezdil dle jizdního řádu tudíž by ve stanici ňejakou dobu čekal a dal šanci nákladu projet. Takle ale při více osobácích náklad nemá téměř šanci. Osobák jede nahoru kde čéká už jiný než ten sjede dolu první už je zpět u návěstidla a jede dolu. Mezitím vedle nákladu přijel další lehký vlak... Vyřešil jsem to dlouhým mostem z vršku a předělaní tratě na jednosměrnou.
Citát ze zdroje Krtek dne 22.12.2019, 23:03To je ne déle, ale zkráceně osobák by jel včas a náklad by se poslal za ním. Hlavně když jsou mimořádnosti a odklony, tak se toto řeší, proto pak i nákladní vlaky stojí, ale zpět ke hře. Když se přetíží osobní vlak a zároveň lokomotivy pro nákladní vlaky budou mít výkonu na rozdávání, tak pojedou před osobním vlakem, pokud se nepletu a platí to co jsem vysledoval viz příspěvek výše.
To je ne déle, ale zkráceně osobák by jel včas a náklad by se poslal za ním. Hlavně když jsou mimořádnosti a odklony, tak se toto řeší, proto pak i nákladní vlaky stojí, ale zpět ke hře. Když se přetíží osobní vlak a zároveň lokomotivy pro nákladní vlaky budou mít výkonu na rozdávání, tak pojedou před osobním vlakem, pokud se nepletu a platí to co jsem vysledoval viz příspěvek výše.
Citát ze zdroje WalkingWad dne 24.12.2019, 11:39Takhle... prioritu vlaky (zatím) nemají, jde to podle interního id, takže by se dalo říct, že nejstarší vlak má přednost.
Takhle... prioritu vlaky (zatím) nemají, jde to podle interního id, takže by se dalo říct, že nejstarší vlak má přednost.