Mashinky.cz

Fórum

Please or Registrovat to create posts and topics.

Několik nápadů na vylepšení hry

PreviousPage 2 of 2
Okomentováno od Krtek v 24.12.2019, 23:46

Měl bych jeden podnět pro vývojáře, bylo by možné udělat, aby i lokomotiva na konci vlaku takzvaně na postrku byla ozvučena? Od vydání hry mě to tam chybí, ale nevím zda to je možné. Když mám v provozu delší těžký vlak, tak právě řadím příklad dvě lokomotivy na začátek vlaku a jednu na konec, aby to vypadalo jako v reálném světě a ta poslední sice kouří, ale je bez zvuku.

On to je v podstatě bug, je to někde v todo listu na opravu, ale nemohu slibovat nějaké brzké vyřešení - je teď hodně práce na kritických opravách.

Díky za zprávu. Však to nespěchá, jen jsem nevěděl, zda to lze vůbec vyřešit.

Bylo by možné zbourat obchod ve městě?

Taky možnost zbourat (přesunout) průmysl? občas se vygeneruje tak blbě, že to znemožní jeho použití. Zbourání by mohlo stát hodně penež a ten průmysl by se vygeneroval jinde, ideálně i s volbou města.

Okomentováno od Vedecko v 29.12.2019, 13:27

Bylo by možné zbourat obchod ve městě?

Taky možnost zbourat (přesunout) průmysl? občas se vygeneruje tak blbě, že to znemožní jeho použití. Zbourání by mohlo stát hodně penež a ten průmysl by se vygeneroval jinde, ideálně i s volbou města.

Ono zbourání je trochu ošemetná věc, protože dejme tomu, že by to šlo (třeba za hausnumero)

  • hráč by mohl smazat vše na mapě, měl by být limit aby vždy nějaký zůstal, měla by ho hra postavit sama?
  • Co když mám 3 lesy, dva smažu a pak bych chtěl postavit dalších 10, bude to hra počítat, stát to něco...
  • Pokud by ho mohl postavit hráč, nesmělo by to jít blízko průmyslů co hovyužívají (jinak vznikne okamžitě self-consuming

Obecně to zdaleka není tak lehké jak to vypadá, protože tím vznikne okamžitě mraky míst, které je třeba designově vyřešit. (osobně sem silně proti tomu, aby šlo industry mazat, protože pak hra uplně ztratí smysl. Pokud něco, tak aby se třeba po 20 letech sám přesunul, ale mazat hráčem za mě ne)

A obchod nejde smazat, protože po postavení (aby to fungovalo korektně) śestane majetkem města - je to v podstatě nedořešená featura

Hráč by mohl smazat omezený počet průmyslu. Třeba 1 za období nebo 1 za 10let.
Jakmile by chtěl něco smazat(přesunout), vyskočilo by dialogové okno s výběrem města nebo by rovnou informovalo o vygenerování stejného jednoho průmyslu ve stejné lokalitě nebo i čistě náhodně. Hráč potvrdí, jeden se smaže a jeden se vygeneruje. Tj. ráz hry je beze změny.
Hráč by neměl možnost přidat nový průmysl, měl by možnost ho přemístit.
Asi by nebylo ideální aby si hráč volil přesné místo, ale aby zvolil město v jehož okolí se vygeneruje. Třeba jako je úkol s dlouhým vlakem a po splnění je volba města kde se vytvoří důl.

S tím bouráním za určitý obnos souhlasím s vývojáři, že by to nebylo dobré. V Transport Tycoonu byla poloha vyřešena krachem daného průmyslu což je dle mě lepší. Co ve hře chybí a v Transport Tycoonu to šlo je možnost nákupu pozemku, to by se hodilo i v Mashinkách.

Okomentováno od Vedecko v 30.12.2019, 20:08

Hráč by mohl smazat omezený počet průmyslu. Třeba 1 za období nebo 1 za 10let.
Jakmile by chtěl něco smazat(přesunout), vyskočilo by dialogové okno s výběrem města nebo by rovnou informovalo o vygenerování stejného jednoho průmyslu ve stejné lokalitě nebo i čistě náhodně. Hráč potvrdí, jeden se smaže a jeden se vygeneruje. Tj. ráz hry je beze změny.
Hráč by neměl možnost přidat nový průmysl, měl by možnost ho přemístit.
Asi by nebylo ideální aby si hráč volil přesné místo, ale aby zvolil město v jehož okolí se vygeneruje. Třeba jako je úkol s dlouhým vlakem a po splnění je volba města kde se vytvoří důl.

Jenže to už znamená mít pro to okno (a to zdaleka ne jedno), mít pro to funkcionalitu, nějak to hráči znázornit -> že smazal budovu a že lze jedna postavit. Co když někdo začne už v 3. epoše, má mít možnost přesunout 3 industry? Co když se ten nový vygeneruje na nevhodném místě? Když to zase bude moci postavit hráč, tak to nemůže jít blízko spotřební budovy, což je zase další overlay navíc atd. Neříkám, že to nejde udělat, ale zatím to není v plánu, je třeba dělat na slíbených věcech.

PreviousPage 2 of 2