Několik nápadů na vylepšení hry
Citát ze zdroje admin dne 7.12.2019, 11:26Uživatel @mounty mi zaslal několik nápadů pro vylepšení hry.
- Automobily jsou krásné, ale měly by být spíš na rozvážení potravin a zboží do měst, než na převážení ropy a jiných surovin. Doplnit o automobily na potraviny a zboží.
- Zkrátit dobu, než se objeví upozornění: X vlaků čeká příliš dlouho u návěstidel.
- Zpomalit herní čas. (Nechápu jaký smysl má tak rychlý herní čas). Vlak ujede asi 3 čtverečky za den. Projetí běžného nádraží mu tedy trvá asi 2 dny. Na začátku elektrické éry jsem už měl rok 2300.
- Na pile, v Rud. a Uhl. dolech se dál zpracovávají klády a prkna, i když je sklad plný a nic se neprodukuje.
- U Ropných dolů a Rafinerií - Možnost postavit jako vylepšení sklady na ropu a naftu, jako u dolů uhelné a rudné násypky.
- Přidat možnost poslat vlak do určeného depa nebo nádraží, aby tam zůstal stát a nepokračoval v jízdě.
- Upravit polohu kamery při pohledu ze střech lokomotiv a vagónů, podobně jako je to např. u lokomotivy CSD 476. Na elektrifikované trati je nepříjemný pohled do trolejí. Když se pohled posune výš, v tunelech a pod mostem = pohled do materiálu. Mezi střechou a trolejí = kompromis, příjemnější pohled.
- Ke spodnímu a pravému okraji mapy nejde kolmo postavit kolej a nádraží. K hornímu a levému to jde.
Uživatel @mounty mi zaslal několik nápadů pro vylepšení hry.
- Automobily jsou krásné, ale měly by být spíš na rozvážení potravin a zboží do měst, než na převážení ropy a jiných surovin. Doplnit o automobily na potraviny a zboží.
- Zkrátit dobu, než se objeví upozornění: X vlaků čeká příliš dlouho u návěstidel.
- Zpomalit herní čas. (Nechápu jaký smysl má tak rychlý herní čas). Vlak ujede asi 3 čtverečky za den. Projetí běžného nádraží mu tedy trvá asi 2 dny. Na začátku elektrické éry jsem už měl rok 2300.
- Na pile, v Rud. a Uhl. dolech se dál zpracovávají klády a prkna, i když je sklad plný a nic se neprodukuje.
- U Ropných dolů a Rafinerií - Možnost postavit jako vylepšení sklady na ropu a naftu, jako u dolů uhelné a rudné násypky.
- Přidat možnost poslat vlak do určeného depa nebo nádraží, aby tam zůstal stát a nepokračoval v jízdě.
- Upravit polohu kamery při pohledu ze střech lokomotiv a vagónů, podobně jako je to např. u lokomotivy CSD 476. Na elektrifikované trati je nepříjemný pohled do trolejí. Když se pohled posune výš, v tunelech a pod mostem = pohled do materiálu. Mezi střechou a trolejí = kompromis, příjemnější pohled.
- Ke spodnímu a pravému okraji mapy nejde kolmo postavit kolej a nádraží. K hornímu a levému to jde.
Citát ze zdroje Vedecko dne 7.12.2019, 12:03
- Možnost připnout okno, aby nezmizelo při stisku DEL/ESC
- Možnost zapnout okno s pohledem na jinou část mapy. Bylo to v OpenTTD. Dobré je to při plánování dlouhé trasy vlaků, kde si v okně zobrazím nádraží a pak jezdím po mapě a přidávám trasu sem-tam.
- Efektrifikace železnice teď probíhá klinutím na jednotlivý úsek tratě, je to fajn, ale ještě lepší by bylo možnost označit oblast na mapě, tj. třeba označit celou mapu 🙂
- Možnost připnout okno, aby nezmizelo při stisku DEL/ESC
- Možnost zapnout okno s pohledem na jinou část mapy. Bylo to v OpenTTD. Dobré je to při plánování dlouhé trasy vlaků, kde si v okně zobrazím nádraží a pak jezdím po mapě a přidávám trasu sem-tam.
- Efektrifikace železnice teď probíhá klinutím na jednotlivý úsek tratě, je to fajn, ale ještě lepší by bylo možnost označit oblast na mapě, tj. třeba označit celou mapu 🙂
Citát ze zdroje Krtek dne 8.12.2019, 12:51Okomentováno od admin v 7.12.2019, 11:26Uživatel @mounty mi zaslal několik nápadů pro vylepšení hry.
- Automobily jsou krásné, ale měly by být spíš na rozvážení potravin a zboží do měst, než na převážení ropy a jiných surovin. Doplnit o automobily na potraviny a zboží.
- Zkrátit dobu, než se objeví upozornění: X vlaků čeká příliš dlouho u návěstidel.
- Zpomalit herní čas. (Nechápu jaký smysl má tak rychlý herní čas). Vlak ujede asi 3 čtverečky za den. Projetí běžného nádraží mu tedy trvá asi 2 dny. Na začátku elektrické éry jsem už měl rok 2300.
- Na pile, v Rud. a Uhl. dolech se dál zpracovávají klády a prkna, i když je sklad plný a nic se neprodukuje.
- U Ropných dolů a Rafinerií - Možnost postavit jako vylepšení sklady na ropu a naftu, jako u dolů uhelné a rudné násypky.
- Přidat možnost poslat vlak do určeného depa nebo nádraží, aby tam zůstal stát a nepokračoval v jízdě.
- Upravit polohu kamery při pohledu ze střech lokomotiv a vagónů, podobně jako je to např. u lokomotivy CSD 476. Na elektrifikované trati je nepříjemný pohled do trolejí. Když se pohled posune výš, v tunelech a pod mostem = pohled do materiálu. Mezi střechou a trolejí = kompromis, příjemnější pohled.
- Ke spodnímu a pravému okraji mapy nejde kolmo postavit kolej a nádraží. K hornímu a levému to jde.
Automobily na přepravu potravin a zboží existují. Lze je najít na SteamWorkshop/Mashinky.
Okomentováno od admin v 7.12.2019, 11:26Uživatel @mounty mi zaslal několik nápadů pro vylepšení hry.
- Automobily jsou krásné, ale měly by být spíš na rozvážení potravin a zboží do měst, než na převážení ropy a jiných surovin. Doplnit o automobily na potraviny a zboží.
- Zkrátit dobu, než se objeví upozornění: X vlaků čeká příliš dlouho u návěstidel.
- Zpomalit herní čas. (Nechápu jaký smysl má tak rychlý herní čas). Vlak ujede asi 3 čtverečky za den. Projetí běžného nádraží mu tedy trvá asi 2 dny. Na začátku elektrické éry jsem už měl rok 2300.
- Na pile, v Rud. a Uhl. dolech se dál zpracovávají klády a prkna, i když je sklad plný a nic se neprodukuje.
- U Ropných dolů a Rafinerií - Možnost postavit jako vylepšení sklady na ropu a naftu, jako u dolů uhelné a rudné násypky.
- Přidat možnost poslat vlak do určeného depa nebo nádraží, aby tam zůstal stát a nepokračoval v jízdě.
- Upravit polohu kamery při pohledu ze střech lokomotiv a vagónů, podobně jako je to např. u lokomotivy CSD 476. Na elektrifikované trati je nepříjemný pohled do trolejí. Když se pohled posune výš, v tunelech a pod mostem = pohled do materiálu. Mezi střechou a trolejí = kompromis, příjemnější pohled.
- Ke spodnímu a pravému okraji mapy nejde kolmo postavit kolej a nádraží. K hornímu a levému to jde.
Automobily na přepravu potravin a zboží existují. Lze je najít na SteamWorkshop/Mashinky.
Nahrané soubory:- Pro přístup k nahraným souborům se musíte přihlásit.
Citát ze zdroje Krtek dne 10.12.2019, 21:33Zaškrtněte si to co jsem poslal v předchozím příspěvku a vygeneruje vám to vozidla. Po kliknutí na konkrétní jsou i popisky o dostupnosti (epocha), ceně ve hře (tokeny) atd. Takže dokud se nepřidají nové vozidla v nějaké aktualizaci, lze řešit takto. Ve skcreenshotu, který jsem přidal jsou označené vozidla pro přepravu potravin a zboží.
Zaškrtněte si to co jsem poslal v předchozím příspěvku a vygeneruje vám to vozidla. Po kliknutí na konkrétní jsou i popisky o dostupnosti (epocha), ceně ve hře (tokeny) atd. Takže dokud se nepřidají nové vozidla v nějaké aktualizaci, lze řešit takto. Ve skcreenshotu, který jsem přidal jsou označené vozidla pro přepravu potravin a zboží.
Citát ze zdroje WalkingWad dne 13.12.2019, 16:29
- Auta vychází postupně, proto třeba auto na jídlo zatím není (vycházela zatím jen auta první 3 epochy), zbytek je v plánu postupně vydat.
- To upozornění na čekající vlak je lehce kostlivec ve skříni (občas trochu stávkuje, ale teď s updatem se to lehce ladilo - před tím neskákalo vůbec dokonce)
- Zpomalení herního času zatím není v plánu, chápu ten argument, že vlak jede někam tři dny a pod., ale pokud se zpomalí herní čas na reálnější míru, bude jen první epocha trvat třeba 10-20 hod. herního času (pokud někdo hraje jen na čas) a pak by 1. až 7. epocha trvala třeba 100 - 200 hodin.
- Vzorec který zpracovává surovinu, z které je nějaký token, další surovina atd. pokračuje dále i když je plný sklad, má to tak být (jinak by se zastavila třeba i produkce tokenů)
- Poslat vlak do konkrétního depa nejde, zatím je ve hře jen tlačítko na poslání do depa, kde si vlak sám vybere to nejbližší
- Každý vlak má natvrdo souřadnice kamer, to není práce na jedno odpoledne bohužel 🙁
- Ohledně toho spodního okraje to musím ověřit, to si teď nejsem jistý.
- Možnost zafixovat okno je někde v ideapoolu, ale jestli se k tomu někdy dostane nemůžu slíbit.
- Okno vlaku s oknem náhledu bylo cíleně ze hry vyřezáno (nehledě na docela celkou hw náročnost) před dlouhou dobou - Vím, že ho tam Honza vyloženě nechtěl (ale v nějaké 5 - 6 let staré iteraci hry skutečně bylo)
- Hromadná elekrifikace by znamenala další tlačítko a snažíme se držet menu co nejvíc přehledné, tzn další tool v liště nástrojů co dělá to samé.. není to zatím v plánu
Dodám, že pokud oznámíme, že něco není v plánu, ve většině případů je to spíš časový limit co nás omezuje - kdy je třeba hru dodělat a dodat slíbené prvky hry (multiplayer, zbývající epochy, auta, scénáře.. a letadla.. mno je toho ještě hodně. ), neznamená to, že říkáme razantní NE, spíš že to není zatím v plánu (ale kdo ví...)
- Auta vychází postupně, proto třeba auto na jídlo zatím není (vycházela zatím jen auta první 3 epochy), zbytek je v plánu postupně vydat.
- To upozornění na čekající vlak je lehce kostlivec ve skříni (občas trochu stávkuje, ale teď s updatem se to lehce ladilo - před tím neskákalo vůbec dokonce)
- Zpomalení herního času zatím není v plánu, chápu ten argument, že vlak jede někam tři dny a pod., ale pokud se zpomalí herní čas na reálnější míru, bude jen první epocha trvat třeba 10-20 hod. herního času (pokud někdo hraje jen na čas) a pak by 1. až 7. epocha trvala třeba 100 - 200 hodin.
- Vzorec který zpracovává surovinu, z které je nějaký token, další surovina atd. pokračuje dále i když je plný sklad, má to tak být (jinak by se zastavila třeba i produkce tokenů)
- Poslat vlak do konkrétního depa nejde, zatím je ve hře jen tlačítko na poslání do depa, kde si vlak sám vybere to nejbližší
- Každý vlak má natvrdo souřadnice kamer, to není práce na jedno odpoledne bohužel 🙁
- Ohledně toho spodního okraje to musím ověřit, to si teď nejsem jistý.
- Možnost zafixovat okno je někde v ideapoolu, ale jestli se k tomu někdy dostane nemůžu slíbit.
- Okno vlaku s oknem náhledu bylo cíleně ze hry vyřezáno (nehledě na docela celkou hw náročnost) před dlouhou dobou - Vím, že ho tam Honza vyloženě nechtěl (ale v nějaké 5 - 6 let staré iteraci hry skutečně bylo)
- Hromadná elekrifikace by znamenala další tlačítko a snažíme se držet menu co nejvíc přehledné, tzn další tool v liště nástrojů co dělá to samé.. není to zatím v plánu
Dodám, že pokud oznámíme, že něco není v plánu, ve většině případů je to spíš časový limit co nás omezuje - kdy je třeba hru dodělat a dodat slíbené prvky hry (multiplayer, zbývající epochy, auta, scénáře.. a letadla.. mno je toho ještě hodně. ), neznamená to, že říkáme razantní NE, spíš že to není zatím v plánu (ale kdo ví...)
Citát ze zdroje Mounty dne 13.12.2019, 21:50Já jsem vybral jenom Pily, Doly a Rafinerie, kde se žádné tokeny neprodukují. Proč by 1. až 7. epocha nemohla trvat třeba 100 hodin? Když někdo spěchá, tak ať si zahraje Tetris. Na téhle hře se mi líbí právě to, že u ní musím přemýšlet a postupně ji vypiplávat k "dokonalosti".
Před časem někdo napsal, že když dá za hru 30$, tak za to chce aspoň 30 hodin zábavy. S touhle hrou by mohl mít pocit, že jí má zadarmo.
Já jsem vybral jenom Pily, Doly a Rafinerie, kde se žádné tokeny neprodukují. Proč by 1. až 7. epocha nemohla trvat třeba 100 hodin? Když někdo spěchá, tak ať si zahraje Tetris. Na téhle hře se mi líbí právě to, že u ní musím přemýšlet a postupně ji vypiplávat k "dokonalosti".
Před časem někdo napsal, že když dá za hru 30$, tak za to chce aspoň 30 hodin zábavy. S touhle hrou by mohl mít pocit, že jí má zadarmo.
Citát ze zdroje Vedecko dne 20.12.2019, 18:59Já: Efektrifikace železnice teď probíhá klinutím na jednotlivý úsek tratě, je to fajn, ale ještě lepší by bylo možnost označit oblast na mapě, tj. třeba označit celou mapu ?
WalkingWad: Hromadná elekrifikace by znamenala další tlačítko a snažíme se držet menu co nejvíc přehledné, tzn další tool v liště nástrojů co dělá to samé.. není to zatím v plánu
Já: Nemuselo by být nové tlačítko, stačí jedno tlačítko, kde na klik označí jednu kolej (stav teď) a při tažení označí oblast (stejně se chová myš ve windows). Teď jsem elektrifikoval celou mapu 256x256 a dost vopruz 🙂
Já: Efektrifikace železnice teď probíhá klinutím na jednotlivý úsek tratě, je to fajn, ale ještě lepší by bylo možnost označit oblast na mapě, tj. třeba označit celou mapu ?
WalkingWad: Hromadná elekrifikace by znamenala další tlačítko a snažíme se držet menu co nejvíc přehledné, tzn další tool v liště nástrojů co dělá to samé.. není to zatím v plánu
Já: Nemuselo by být nové tlačítko, stačí jedno tlačítko, kde na klik označí jednu kolej (stav teď) a při tažení označí oblast (stejně se chová myš ve windows). Teď jsem elektrifikoval celou mapu 256x256 a dost vopruz 🙂
Citát ze zdroje Krtek dne 24.12.2019, 23:46Měl bych jeden podnět pro vývojáře, bylo by možné udělat, aby i lokomotiva na konci vlaku takzvaně na postrku byla ozvučena? Od vydání hry mě to tam chybí, ale nevím zda to je možné. Když mám v provozu delší těžký vlak, tak právě řadím příklad dvě lokomotivy na začátek vlaku a jednu na konec, aby to vypadalo jako v reálném světě a ta poslední sice kouří, ale je bez zvuku.
Měl bych jeden podnět pro vývojáře, bylo by možné udělat, aby i lokomotiva na konci vlaku takzvaně na postrku byla ozvučena? Od vydání hry mě to tam chybí, ale nevím zda to je možné. Když mám v provozu delší těžký vlak, tak právě řadím příklad dvě lokomotivy na začátek vlaku a jednu na konec, aby to vypadalo jako v reálném světě a ta poslední sice kouří, ale je bez zvuku.