Další vylepšení a opravy
Citát ze zdroje Mounty dne 12.12.2019, 18:30Mám tady pár dalších nápadů.
Nejdřív bych chtěl autory požádat, aby obětovali trochu času opravě chyb a nedostatků.
Detaily dělají mistrovské dílo.
Něco k seznamům vlaků a nádraží:
Číslování vlaků a nádraží by automaticky mělo začínat od 001, protože teď to vypadá v seznamu takto: 1,10,100-109,11,110-119,12, atd. (systém Windows) a je v tom zmatek. Víc jak 999 vlaků nebo nádraží asi těžko někdo vytvoří. To asi přijde až budou mapy větší než 512*512, jak o tom už uvažuje Jan Zelený.
Dále změnit způsob číslování koupených vlaků a nových nádraží. Např. když prodám poslední vlak č.100. Další koupený vlak nemá uvolněné č.100, ale č.101. Když ho opět prodám, bude mít nový č.102. Č.100 a č.101 v seznamu nebudou.
V Rafinerii se dál zpracovává ropa, i když je plný sklad.
V Nastavení průhlednosti nefunguje Průhlednost trolejí.
A pár nápadů:
Vagón na převážení aut. Nebylo by potřeba stavět hodně Auto-dep.
Je dost problematické spojovat všechna města kromě kolejí ještě silnicemi. U vlakového nádraží by se jako rozšíření postavila Rampa, na kterou by po cestě přijelo auto a když by přijel vlak s vagónem na převážení aut, naložil by ho a převezl do jiného nádraží s rampou.
Opravna lokomotiv, která by současně mohla sloužit místo posunovacích kolejí, které by někteří hráči ve hře chtěli.
Někde jsem četl, že by hráči uvítali posunovací koleje. To je vzhledem k velikosti mapy a vytvoření nového druhu kolejí, na kterých by se daly rozpojovat a spojovat vlaky nereálné. Zabralo by to spoustu místa hlavně u nádraží, kde ho většinou není nazbyt.
Dalo by se to nahradit tzv. Opravnou lokomotiv. Vypadala by podobně jako depo. Mohlo by se tam zajet s několika vlaky a buď je odstavit nebo si vyměňovat vagóny stejně jako v depu, ale nedaly by se tam koupit ani prodat. Je sice možnost postavit si třeba 30 dep, ale není to hezké a myslím, že tohle by vypadalo mnohem líp.
Další funkcí by byla možnost si za určitý poplatek nechat starou lokomotivu opravit, takže by byla jako nová a neplatil by se zvýšený poplatek za provoz.
Mám tady pár dalších nápadů.
Nejdřív bych chtěl autory požádat, aby obětovali trochu času opravě chyb a nedostatků.
Detaily dělají mistrovské dílo.
Něco k seznamům vlaků a nádraží:
Číslování vlaků a nádraží by automaticky mělo začínat od 001, protože teď to vypadá v seznamu takto: 1,10,100-109,11,110-119,12, atd. (systém Windows) a je v tom zmatek. Víc jak 999 vlaků nebo nádraží asi těžko někdo vytvoří. To asi přijde až budou mapy větší než 512*512, jak o tom už uvažuje Jan Zelený.
Dále změnit způsob číslování koupených vlaků a nových nádraží. Např. když prodám poslední vlak č.100. Další koupený vlak nemá uvolněné č.100, ale č.101. Když ho opět prodám, bude mít nový č.102. Č.100 a č.101 v seznamu nebudou.
V Rafinerii se dál zpracovává ropa, i když je plný sklad.
V Nastavení průhlednosti nefunguje Průhlednost trolejí.
A pár nápadů:
Vagón na převážení aut. Nebylo by potřeba stavět hodně Auto-dep.
Je dost problematické spojovat všechna města kromě kolejí ještě silnicemi. U vlakového nádraží by se jako rozšíření postavila Rampa, na kterou by po cestě přijelo auto a když by přijel vlak s vagónem na převážení aut, naložil by ho a převezl do jiného nádraží s rampou.
Opravna lokomotiv, která by současně mohla sloužit místo posunovacích kolejí, které by někteří hráči ve hře chtěli.
Někde jsem četl, že by hráči uvítali posunovací koleje. To je vzhledem k velikosti mapy a vytvoření nového druhu kolejí, na kterých by se daly rozpojovat a spojovat vlaky nereálné. Zabralo by to spoustu místa hlavně u nádraží, kde ho většinou není nazbyt.
Dalo by se to nahradit tzv. Opravnou lokomotiv. Vypadala by podobně jako depo. Mohlo by se tam zajet s několika vlaky a buď je odstavit nebo si vyměňovat vagóny stejně jako v depu, ale nedaly by se tam koupit ani prodat. Je sice možnost postavit si třeba 30 dep, ale není to hezké a myslím, že tohle by vypadalo mnohem líp.
Další funkcí by byla možnost si za určitý poplatek nechat starou lokomotivu opravit, takže by byla jako nová a neplatil by se zvýšený poplatek za provoz.
Citát ze zdroje WalkingWad dne 13.12.2019, 16:02Dovolím si odpovědět za Honzu (je teď pracovně hodně vytížený)
- Číslování vlaků na XXX určitě nechceme, je to dost nesystémové, takže spíš pak pořešit optimalizované řazení v seznamech.
- U vzorců které vyrábí mimo suroviny třeba i tokeny jede výroba dál - platí to ale jen pro tyto vzorce (třeba u rafinerie jede dál vzorec co vyrábí zboží/tokeny atd.) - má to tak být cíleně
- To nastavení průhlednosti se teď hodně mění, takže je to takové "živelné", je to minibudžík.
- Udělat vlaky co vozí auta je momentálně mimo časové možnosti, není to v plánu.
- Opravna lokomotiv by byla pro hráče matoucí, je to depo kde nejde nic koupit, designově mi to moc nesedí.
- Vyloženě nechceme kazící se lokomotivy (proto se stářím jen zvyšují provozní cenu, ale nikdy se nepokazí), takže není třeba ani opravna
- Možnost opravit starou lokomotivu ve hře je, stačí ji nastavit v hromadné výměně (jde opravit klidně 100 let starý Porter v 5. epoše)
O většině bugů víme, ale hra je stále ve vývoji a není reálné odchytávat malé bugy během vývoje hry (navíc mimo tyto malé máme ve hře mnohé které jsou fatální a ty mají vždy prioritu před drobnostmi - pády hry, snižující se fps, proglémy s gpu, ztrácející se grafika, mizející vlaky atd..).
Díky za všechny připomínky, reporty a podněty - čteme vše, jen ne vždy se nám daří odpovídat.
Dovolím si odpovědět za Honzu (je teď pracovně hodně vytížený)
- Číslování vlaků na XXX určitě nechceme, je to dost nesystémové, takže spíš pak pořešit optimalizované řazení v seznamech.
- U vzorců které vyrábí mimo suroviny třeba i tokeny jede výroba dál - platí to ale jen pro tyto vzorce (třeba u rafinerie jede dál vzorec co vyrábí zboží/tokeny atd.) - má to tak být cíleně
- To nastavení průhlednosti se teď hodně mění, takže je to takové "živelné", je to minibudžík.
- Udělat vlaky co vozí auta je momentálně mimo časové možnosti, není to v plánu.
- Opravna lokomotiv by byla pro hráče matoucí, je to depo kde nejde nic koupit, designově mi to moc nesedí.
- Vyloženě nechceme kazící se lokomotivy (proto se stářím jen zvyšují provozní cenu, ale nikdy se nepokazí), takže není třeba ani opravna
- Možnost opravit starou lokomotivu ve hře je, stačí ji nastavit v hromadné výměně (jde opravit klidně 100 let starý Porter v 5. epoše)
O většině bugů víme, ale hra je stále ve vývoji a není reálné odchytávat malé bugy během vývoje hry (navíc mimo tyto malé máme ve hře mnohé které jsou fatální a ty mají vždy prioritu před drobnostmi - pády hry, snižující se fps, proglémy s gpu, ztrácející se grafika, mizející vlaky atd..).
Díky za všechny připomínky, reporty a podněty - čteme vše, jen ne vždy se nám daří odpovídat.
Citát ze zdroje Vedecko dne 14.12.2019, 12:57Při tvorbě nádraží podle šablony s délkou 8 (díky řídící věži) to rozseká na několik nádraží, protože šablona staví postupně a na řídící věž se dostane asi až na konci - řešením by bylo stavět rozšíření na začátku.
V příloze trochu extrémní nádraží, které asi automat nezvládne postavit, leda by ignoroval omezení stavby 🙂
Při tvorbě nádraží podle šablony s délkou 8 (díky řídící věži) to rozseká na několik nádraží, protože šablona staví postupně a na řídící věž se dostane asi až na konci - řešením by bylo stavět rozšíření na začátku.
V příloze trochu extrémní nádraží, které asi automat nezvládne postavit, leda by ignoroval omezení stavby 🙂
Nahrané soubory:- Pro přístup k nahraným souborům se musíte přihlásit.
Citát ze zdroje WalkingWad dne 14.12.2019, 21:53Okomentováno od Vedecko v 14.12.2019, 12:57Při tvorbě nádraží podle šablony s délkou 8 (díky řídící věži) to rozseká na několik nádraží, protože šablona staví postupně a na řídící věž se dostane asi až na konci - řešením by bylo stavět rozšíření na začátku.
V příloze trochu extrémní nádraží, které asi automat nezvládne postavit, leda by ignoroval omezení stavby ?
Víme o tom, je to jedna z položek na dlouhém todo listu (není to uplně lehké na vyřešení)
Okomentováno od Vedecko v 14.12.2019, 12:57Při tvorbě nádraží podle šablony s délkou 8 (díky řídící věži) to rozseká na několik nádraží, protože šablona staví postupně a na řídící věž se dostane asi až na konci - řešením by bylo stavět rozšíření na začátku.
V příloze trochu extrémní nádraží, které asi automat nezvládne postavit, leda by ignoroval omezení stavby ?
Víme o tom, je to jedna z položek na dlouhém todo listu (není to uplně lehké na vyřešení)