Mashinky.cz

Fórum

Navigace fóra - nacházíte se zde:FórumMashinky: AktualizaceAktualizace - 29.6.2018
Please or Registrovat to create posts and topics.

Aktualizace - 29.6.2018

Poprvé co byla použita experimentální větev (verze), aby bylo nalezeno co nejvíce problémů a můžeme to shrnout, že to fungovalo lépe, než se čekalo!

Díky všem, kteří jste se zúčastnili.

Hlavní změny:

  • Bonus za vzdálenost pro cestující a poštu (s vizualizací na vagón ve vlakovém okně, ikona vlakové mapy, seznam vlaků)
  • Bonus za vzdálenost pro ostatní náklady obsažené v pravidlech průmyslových budov (bonus vypočtený podle nejbližšího zdroje na mapě)
  • Druhý typ "vysokorychlostní" koleje (včetně nástroje pro upgrade, nové signály, inteligentní klávesové zkratky s ohledem na použitý typ poslední stopy)
  • Jazyk může být vybrán v úvodním okně (větev hry je viditelná v úvodním okně a také ve hře)
  • Nové vyhlazování tratě a cesty (včetně konstrukčního režimu a načítání v dálce)
  • Mnoho oprav...

Nyní máme pevnou základnu (stabilní build) nejen pro budoucí typy tratí.

Úplný seznam změn:

Přidáno:

  • Distribuční bonus
  • Jméno pobočky je viditelné v úvodním okně a v pravém dolním rohu hry
  • Možnost vybrat jazyk v úvodním okně (když se nic nestane, hra se pokusí používat jazyk Steam klienta jako výchozí jazyk)
  • Automatické vykreslování vrcholu také pro načítání oprav všech problémů u vyhlazování silnic a tratí v konstrukčním režimu
  • Funkce skriptu GetRemoteQuestVariable je schopna číst globální proměnné jiného questu
  • Vizualizace odhadů zisků vozů
  • Odhady odměn také pro autorouting
  • Odhadovaná odměna zobrazená v ikonách vlaku 3d
  • Odhadovaná odměna uvedená v seznamu vlaků
  • Uložení / načtení posledního cíle u autoroutingu
  • UI si pamatuje poslední typ tratě a použije podle toho zkratku
  • Texty pro popisy na mapě (zatím nejsou lokalizovány)
  • Nové signály pro vysokorychlostní stopu

Změněno:

  • Pro reexportované modely nový vyhlazovací shader
  • Přibarvení (stromy, tráva, mlha)
  • Zdokonalení shaderu hloubky pole
  • Vyhnutí se <1 číslům při vykládání cestujících ve městě tím, že jsou zaokrouhleny na celé čísla
  • Vyvažování vzdáleného bonusu
  • Všechny vagóny dostupné v editoru
  • Řetězové signály mají na nich skutečné znamení

Opraveno:

  • Město se rozrůstá
  • Tratě & Cesty &  Ostatní infrastruktury vyhlazování dokončeno a vyřešeny všechny problémy
  • Zástupce „Odebrat“
  • Výchozí hodnota dof
  • Funkce skriptu GetNumQuestsActive počítá pouze viditelné questy
  • Vzácný pád při sledování statistik za rok
  • Zřídka objevující se chyba s neviditelnými objekty při určité poloze kamery
  • Na některý objekt nešlo klikat
  • Funkce skriptu GetRemoteQuestVariable při použití v režimech skriptů nebo v neexistujícím skriptu
  • Výpočet souřadnic mapy pro kurzor myši
  • Někdy neviditelné špičky nástroje
  • Pád hry při vytváření upgradu dep pro druhou kolej
  • Pře renderování odměny dochází k selhání podprocesů Async
  • Ohraničení UI není dostatečné po určení výpočtu délky textu
  • Viditelnost tratě závisí na volbě traťové neviditelnosti, nikoliv na budovách
  • Správné limity rychlosti mostu / tunelu / stanice omezené objektem a kolejemi
  • Podivná rychlost, když byl příliš silný motor na trati s omezenou rychlostí
  • Stavba tunelu s vysokou rychlostí
  • Chybějící vnitřní část vysokorychlostního tunelu
  • Upgradování nástroje pro tunely
  • Upgradování kolejí na mostech ukazuje správnou pozici koleje
  • Pád hry při výpočtu vzdálenostní odměny za náklad, který stanice nepřijímala
  • Potencionální pád hry při hledání nejlepší cesty zpět
  • Chybějící šipka v seznamu tras
  • Odstranění ocelového mostu nástrojem pro odstranění
  • Modernizace ocelových mostů
  • Účinky vysokorychlostních signálů
  • Upgrade více kolejí na jedné dlaždici
  • Vizualizace přepínání konstrukce signálu