Aktualizace - 29.6.2018
Citát ze zdroje admin dne 20.8.2018, 15:16Poprvé co byla použita experimentální větev (verze), aby bylo nalezeno co nejvíce problémů a můžeme to shrnout, že to fungovalo lépe, než se čekalo!
Díky všem, kteří jste se zúčastnili.
Hlavní změny:
- Bonus za vzdálenost pro cestující a poštu (s vizualizací na vagón ve vlakovém okně, ikona vlakové mapy, seznam vlaků)
- Bonus za vzdálenost pro ostatní náklady obsažené v pravidlech průmyslových budov (bonus vypočtený podle nejbližšího zdroje na mapě)
- Druhý typ "vysokorychlostní" koleje (včetně nástroje pro upgrade, nové signály, inteligentní klávesové zkratky s ohledem na použitý typ poslední stopy)
- Jazyk může být vybrán v úvodním okně (větev hry je viditelná v úvodním okně a také ve hře)
- Nové vyhlazování tratě a cesty (včetně konstrukčního režimu a načítání v dálce)
- Mnoho oprav...
Nyní máme pevnou základnu (stabilní build) nejen pro budoucí typy tratí.
Úplný seznam změn:
Přidáno: [su_list icon="icon: angle-double-right" icon_color="#99cc00"]
- Distribuční bonus
- Jméno pobočky je viditelné v úvodním okně a v pravém dolním rohu hry
- Možnost vybrat jazyk v úvodním okně (když se nic nestane, hra se pokusí používat jazyk Steam klienta jako výchozí jazyk)
- Automatické vykreslování vrcholu také pro načítání oprav všech problémů u vyhlazování silnic a tratí v konstrukčním režimu
- Funkce skriptu GetRemoteQuestVariable je schopna číst globální proměnné jiného questu
- Vizualizace odhadů zisků vozů
- Odhady odměn také pro autorouting
- Odhadovaná odměna zobrazená v ikonách vlaku 3d
- Odhadovaná odměna uvedená v seznamu vlaků
- Uložení / načtení posledního cíle u autoroutingu
- UI si pamatuje poslední typ tratě a použije podle toho zkratku
- Texty pro popisy na mapě (zatím nejsou lokalizovány)
- Nové signály pro vysokorychlostní stopu
[/su_list] Změněno: [su_list icon="icon: angle-double-right" icon_color="#99ccff"]
- Pro reexportované modely nový vyhlazovací shader
- Přibarvení (stromy, tráva, mlha)
- Zdokonalení shaderu hloubky pole
- Vyhnutí se <1 číslům při vykládání cestujících ve městě tím, že jsou zaokrouhleny na celé čísla
- Vyvažování vzdáleného bonusu
- Všechny vagóny dostupné v editoru
- Řetězové signály mají na nich skutečné znamení
[/su_list] Opraveno: [su_list icon="icon: angle-double-right" icon_color="#ff9900"]
- Město se rozrůstá
- Tratě & Cesty & Ostatní infrastruktury vyhlazování dokončeno a vyřešeny všechny problémy
- Zástupce "Odebrat"
- Výchozí hodnota dof
- Funkce skriptu GetNumQuestsActive počítá pouze viditelné questy
- Vzácný pád při sledování statistik za rok
- Zřídka objevující se chyba s neviditelnými objekty při určité poloze kamery
- Na některý objekt nešlo klikat
- Funkce skriptu GetRemoteQuestVariable při použití v režimech skriptů nebo v neexistujícím skriptu
- Výpočet souřadnic mapy pro kurzor myši
- Někdy neviditelné špičky nástroje
- Pád hry při vytváření upgradu dep pro druhou kolej
- Pře renderování odměny dochází k selhání podprocesů Async
- Ohraničení UI není dostatečné po určení výpočtu délky textu
- Viditelnost tratě závisí na volbě traťové neviditelnosti, nikoliv na budovách
- Správné limity rychlosti mostu / tunelu / stanice omezené objektem a kolejemi
- Podivná rychlost, když byl příliš silný motor na trati s omezenou rychlostí
- Stavba tunelu s vysokou rychlostí
- Chybějící vnitřní část vysokorychlostního tunelu
- Upgradování nástroje pro tunely
- Upgradování kolejí na mostech ukazuje správnou pozici koleje
- Pád hry při výpočtu vzdálenostní odměny za náklad, který stanice nepřijímala
- Potencionální pád hry při hledání nejlepší cesty zpět
- Chybějící šipka v seznamu tras
- Odstranění ocelového mostu nástrojem pro odstranění
- Modernizace ocelových mostů
- Účinky vysokorychlostních signálů
- Upgrade více kolejí na jedné dlaždici
- Vizualizace přepínání konstrukce signálu
[/su_list]
Poprvé co byla použita experimentální větev (verze), aby bylo nalezeno co nejvíce problémů a můžeme to shrnout, že to fungovalo lépe, než se čekalo!
Díky všem, kteří jste se zúčastnili.
Hlavní změny:
- Bonus za vzdálenost pro cestující a poštu (s vizualizací na vagón ve vlakovém okně, ikona vlakové mapy, seznam vlaků)
- Bonus za vzdálenost pro ostatní náklady obsažené v pravidlech průmyslových budov (bonus vypočtený podle nejbližšího zdroje na mapě)
- Druhý typ "vysokorychlostní" koleje (včetně nástroje pro upgrade, nové signály, inteligentní klávesové zkratky s ohledem na použitý typ poslední stopy)
- Jazyk může být vybrán v úvodním okně (větev hry je viditelná v úvodním okně a také ve hře)
- Nové vyhlazování tratě a cesty (včetně konstrukčního režimu a načítání v dálce)
- Mnoho oprav...
Nyní máme pevnou základnu (stabilní build) nejen pro budoucí typy tratí.
Úplný seznam změn:
Přidáno: