Bylo řešeno nespočet drobnějších problémů, takže nebyl moc prostor pro nové vychytávky a aktualizace. Nakonec jsme se dočkali! Nový editor map je hotov!
Changelog je poměrně dlouhý, měl by být zveřejněn editor:
Nebyl to snadný úkol a Honza by se chtěl nám všem za takové zpoždění ospravedlnit. Co začalo jako „hej, dovolte přidávat možnost načítat výškovou mapu“ na něco spíše komplexního vyžadujícího přepsání některých herních částí (generování měst, průmysl, změna velikosti mapy, dynamické vlastnictví mapových položek apod.).
„Naučil jsem se hodně a budu dělat všechno co mohu, abych mezitím zajistil nějaké aktualizace obsahu.“
„Také jsem se rozhodl soustředit se na Mashinky a po příštím měsíci pracuji na této hře na plný úvazek! To by mělo radikálně urychlit vývoj. Můžeme se také brzy vrátit zpět k aktualizacím obsahu!“
„Děkujeme za Vaši trpělivost a těšíme se na Vaši kreativitu v Editoru.“
… napsal Honza na Steam.
Myslím, že se můžeme opět těšit na nový obsah a viditelné změny, ovšem i ty neviditelné změny jsou důležité a hlavně potřebné.
Takže se dá s klidem říci, že trpělivost růže přináší.
Tak zkouším první hru na vytvořené připravené mapě (256-M-Double) a mám první poznatky. Ve vytvořené mapě jsou dvě zdvojené města, myšleno dvě města se stejným názvem. Dále po postupu do druhé éry, kdy přibude průmysl a města už se nepřidají názvy dle měst USA, ale jak to mám nastavené jinde, to znamená klasické české města jako Ústí nad Orlicí atd. Svojí vlastní mapu jsem ještě netvořil, tak k tomu ještě nemám poznatky.