Mashinky.cz

Červnová aktualizace, opět novinky a kopec oprav!

Další dávka obsahu a oprav na nás čekala v červnu tohoto roku! Honza se trošku rozepsal ohledně funkce Scale UI, kterou komunita Mashinek nějakou dobu žádala (obzvláště užitečné na 4k). Bylo nutné převést všechny ikony a grafiku UI obecně, takže proběhl jak to sám Honza nazval jakýsi HD-Remaster, což je super, že i grafika se postupně vylepšuje i když osobně preferuji u her hlavně hratelnost, tak zde je vzhledem k dobré hratelnosti i prostor pro takové kroky v oblasti grafiky.

No a aby bylo možné se kochat i vašimi staršími kousky, tak byla přidána funkce na obnovu starých lokomotiv. Kde Honzu dle jeho slov pár hráčů žádalo, jestli by nebylo možné mít nějakou funkci na obnovu jejich vzácných starých nebo jedinečných strojů (lokomotiv). Takže vznikla pomůcka ve formě nástroje automatické výměny.

Hlavními změnami tedy jsou:

  • UI Scaling (Můžete si vybrat velikost uživatelského rozhraní, zvláště užitečné pro 4k monitory)
  • Hi-res ikony (přepracováno 400 ikon)
  • Možnost začít v jakékoli éře (jednou odemčeno hraním)
  • 7 nových stromů
  • Obnova starých vozidel

Měřítko uživatelského rozhraní

  • Nová funkce měřítka uživatelského rozhraní
  • Nových 385 ikon, 500+ písmen
  • Přidány kvanta chybějících písmen (cca +200)
  • Automatické škálování ikon ve starém rozlišení (kvůli modům)
  • Upravené ikony tratě tak, aby byly více rozlišitelné
  • Přidáno automatické omezení měřítka uživatelského rozhraní podle rozlišení / velikosti okna

Spuštění hry v jakékoliv éře

  • Přidána možnost spuštění mapy v jiné éře!
  • Přidána autodetekce maximální startovací éry odemčena (musíte odemknout přirozeně další etapy, abyste mohli začít)
  • 074 Vyrovnané náklady na podporu startu v pozdějších dobách
  • Přidána funkce skriptu GetStartEra

Ostatní

  • Možnost obnovy (autoreplace stejného vozidla, a to i u jedinečných vozidel. Oprava nákladů atm)
  • 7 nových stromů (+ odstraněná akácie)

Opravy:

  • Fixní město roste
  • Přidán obrázek k úkolu YouWing oil
  • Automatické okamžité opětovné načtení uživatelského rozhraní při změně jazyka
  • Opraveno selhání, když je okno zastavení příliš úzké
  • Snížená velikost zemědělských polí
  • Některé opravy pro mapu 512_h_paths
  • Opravená pozice kurzoru vs pozice ikony nástroje
  • Opraveny některé drobné problémy se skripty
  • Opravená závada při použití neznámého nákladu
  • Opravená pozice čísla ukazující vzdálenost mezi automatickým umisťovacím signálem
  • Opětovné načtení konfiguračního modulu runtime nezpůsobí natažení obrazu hlavního menu na pozadí
  • Přetažení lokomotivy v aktivní oblasti depa
  • Akumulace více zpráv „Vlak nemůže najít kompatibilní trať“
  • Opravena stavební pravidla, kde se vytváří pouze token (bez vstupů)
  • Vyprodukované tokeny agregovány nikoli na stanici poblíž, ale podle typu tokenu (více než 0 značek pruduktu nad budovou)
  • Opraveny problémy s novým mapováním kmenů stromů
  • Opraveno reset zařízení při použití asimpy
  • Opravené zarovnání textur (kromě textů)
  • Opravená konzistence listů mizí na blízkém modelu a daleko pečené
  • Modifikovaná optimalizace malých paprsků
  • Oprava Lodbaker podporuje také 32bitové indexy
  • Opravena automatická detekce menší chyby měřítka maximálního uživatelského rozhraní
  • Opravena chyba, když modifikované části kolejnice chybí pozice signálu
  • Problém bílé obrysy ikon uživatelského rozhraní
  • Úkol „Kostel“ nestaví nové město, pokud existuje nějaké jiné
  • Opravena možnost Popisek pro počáteční éru
  • Opravená změna startovní éry způsobuje změnu výběru obtížnosti
  • Opraveno třídění příspěvků a měst při ukládání / načítání vlastní mapy
  • Pevná omezení éry (když začínají od určité éry)
  • Opravené tření míst a obchodů ve městě na vlastních mapách
  • Opravený skript sklárny
  • Opraven delší skript

Napsat komentář

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..