Mashinky.cz

Aktualizace: Mashinky zavádí odpadové hospodářství.

Ahoj mashinkáři!

Dnes se do hry neplánovaně dostává velká nová funkce – odpadové hospodářství! To, co začalo jako vedlejší nápad pro nadcházející 7. éru, se rychle proměnilo v plnohodnotnou a zábavnou aktualizaci.

Nový systém odpadů

  • Nejvyšší úrovně budov (mrakodrapy) produkují odpad – jediný typ nákladu, který negativně ovlivňuje své okolí.
  • Stanice plné odpadu vytváří zónu, která deaktivuje vzorce budov – přestanou generovat cestující.
  • Odpad je vizualizován přímo na budovách a infrastruktuře – vidíte poházené odpadky.
  • Budovy s vypnutým vzorcem ztmavnou a vypadají opuštěně (obě vizualizace lze vypnout v nastavení).

Možnosti likvidace odpadu

  • Odvoz odpadu daleko od center měst na skládky (rozšíření stanice).
  • Spalování odpadu v uhelné elektrárně s výrobou elektřiny (zvyšuje znečištění).
  • Investice do budovy na zpracování odpadu – postupná likvidace nebo výroba elektřiny.
  • Rozšíření stanice o kontejnery tříděného odpadu pro snížení negativního vlivu.
  • Nové typy vagonů a silničních vozidel specializovaných na přepravu odpadu.

Zpříjemnění hraní

  • Možnost deaktivace vzorců v budovách (v multiplayeru ovlivní pouze vaši společnost).
  • Kurzor zobrazující orientaci k severu a relativní polohu na mapě.
  • Filtry v zobrazení průmyslu pro snadné zvýraznění výrobců a spotřebitelů podle suroviny.
  • Hvězdičky označující nové objekty (budovy, vagóny, lokomotivy, typy tratí atd.).

Vylepšení grafiky

  • TXAA (temporal antialiasing) potlačuje zrnění a zlepšuje jemnost obrazu.
  • Anisotropní filtrování pro zachování detailů a ostrosti vzdálenějších textur.
  • Automatický efekt doostření kompenzující určitou ztrátu ostrosti z TXAA.
  • Přidány stíny v konstrukčním režimu pro realističtější pohled.

Optimalizace a opravy

  • Předpřipravení objektů vrhajících stín na renderovacím vláknu.
  • Vylepšené frustum culling terénu (nevykreslování částí mimo výhled kamery).
  • Rychlejší aktualizace změn návěstidel díky předpřipraveným vztahům.
  • Zrychlené načítání uložených pozic přeskočením reloadingu nezměněných modů.
  • Vyřešení problémů s vozidly zaseknutými do sebe, vykolejením vlaků bez důvodu.
  • Oprava zobrazení desetinných čárek v provozních nákladech vozidel.
  • Vylepšení systému hodnocení nákladu ve stanicích a mnoho dalších oprav.

Odpadové hospodářství se ve hře objeví od 6. éry, ale aktualizace přináší mnoho vylepšení a oprav pro všechny hráče, bez ohledu na dosaženou éru. Po letní pauze je vývoj znovu v plném proudu – práce na letadlech a 7. éře pokračují, některé prvky (např. monorail) jsou již plně funkční.

Steam workshop se již rozrostl na více než 400 skvělých rozšíření a komunita stále roste. Děkujeme za vaši trpělivost a podporu! 🚂

Napsat komentář

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.