Ahoj Mashinkáři!
Dnes byl vydán jeden z větších updatů, konkrétně se týká elektrifikace a ostatních změn, které si podrobně vypíšeme v tomto článku.
Samotná elektrifikace měla být původně součástí aktualizace 6.epochy, naštěstí pro hráče se Honzovi nahromadilo mnohem víc změn a úprav, což mělo za následek rozdělení na aktualizace dvě.
Takže neočekávejte mnoho nového obsahu, toho se dočkáme až při zveřejnění 6.epochy, která bude hlavně o novém obsahu!
Obrovskou radost mi také přinesly vícekolejné přejezdy, které zde loňský rok navrhoval moderátor Krtek, což jen dokazuje to, že Honza komunitu pečlivě poslouchá a realizuje jejich smysluplné požadavky.
Tak a teď si pojďme představit změny z dnešního updatu.
Elektrifikace
- zcela nová herní mechanika pro správu elektrické energie! Součástí je i tutorial ve hře a další informace naleznete na naší wiki wiki / Elektrifikace ( ve spolupráci s JTruckerem připravujeme i verzi v češtině 🙂 )
- 3 různé typy uzlů elektrické sítě (malý stožár, vysoký stožár a uzel podmořského kabelu)
- průmysl dostal při úspěšné elektrifikaci bonusy k produkci. Jsou přehledně zobrazené v každém vzorci budovy
- speciální režim vizualizace pokrytí elektrickou energií, nová skupina nástrojů, možnost umístění více stožárů najednou pomocí držení a tažení myškou
- možnost ovlivnit i výkon elektrárny podle zásobení palivem i počtu jejích rozšíření
- transformátory pro odříznutí celých větví elektrické sítě
UI
- přepracoval jsem některá okna uživatelského rozhraní s využitím piktogramů namísto lokalizovaných textů. Snadněji se teď např. vybírá podle parametrů nová lokomotiva atp.
- inteligentní mapové ikony, reagují na přejetí kurzoru nad objekt, zobrazují se i podle aktivního okna nebo třeba ikon kategorií v pravém dolním rohu
- inteligentní ikony filtrují producenty i spotřebitele pro danou budovu a ukazují tak návaznosti průmyslu
Vícekolejné železniční přejezdy
- jak bylo několikrát komunitou, oddělené a přitom sousední přejezdy způsobovaly časté kolize silničních vozidel s drážními. Proto jsem tuto mechaniku upravil a nově se několik železničních přejezdů vedle sebe řídí dohromady
Otáčení lokomotiv a vagonů
- nyní můžete otočit směr jakékoliv lokomotivy nebo vagonu v depu. Také souprava, která má místo pro strojvedoucího na obou koncích vlaku už nemá žádný postih pro jízdu vzad
- tímto způsobem můžete ještě více přizpůsobit své speciální vlakové soupravy
Nový obsah
- 2 nové mosty (jeden pro silnici, jeden pro železnici)
- 1 Nové rozšíření budovy a vzhled starých rozšíření pro slévárnu
Vykreslování
- předpočítané SSAO / SSDO terénu zlepšující nejen vzhled konstrukčního režimu
- vylepšené filtrování klasického SSAO, vylepšené vyhlazení stínů CSM
- obarvení nějaké vlastnosti mapy se nově zobrazuje i přes budovy
Ostatní a malé změny
- možnost duplikovat trasu jiného vozidla také výběrem „+“ v seznamu příkazů a následným kliknutím na seznam vozidel
- odkazy na sociální média vždy po ruce vedle hlavní nabídky
- nová funkce skriptů IsElectrified(budova)
- zvýšená maximální rychlost železnice
- vylepšené geometrické vyhlazení tratě podle terénu a tvar mostu nebo tunelu
- opravena pozice návěstidla v razítkách kde byla použit S-dílek tratě
- opravená sněhová maska asfaltové silnice
- opraveny ikony vlakových vs silničních vozidel v depu nebo v okně vozidla
- opravené odrazy ve vodní hladině
- opravená černá čára na vodě a vzdáleném horizontu
- opraven tutorial pro úpravy terénu
- opravený start nové hry z dříve dosaženého období
- opraveno zobrazení při stavbě upgradu uhelného dolu
- opravené nesprávné ceny silničního mostu při stavbě
- opravené stornování akcí (převrácení vozu, prodej vozu atd.) pomocí pravého myšítka
Pokud by měl někdo nějaké námitky, stačí je sepsat pod článek, na fórum, do e-mailu nebo přímo na discord Mashinek, kde bude každý podnět předán přímo Honzovi.
Stále například pracuje na inteligentních ikonách, díky velké zpětné vazbě od statečných hráčů, kteří tuto funkci již několik dní hrají v experimentální verzi hry a kterým velké díky za tuto pomoc.
Zdroj: Steam
Proč je na fotce Taurus, když v updatu není!?