Ahoj mashinkáři!
Přinášíme vám novou aktualizaci s vylepšeními, na která jste dlouho čekali! Během práce na letecké dopravě jsme optimalizovali engine, opravili řadu chyb a přidali několik nových možností, které vaše hraní výrazně zpříjemní.
Borderless okno
- Konečně je zde režim borderless window, který jste si dlouho přáli!
- Spusťte hru bez změny rozlišení monitoru a plynule přepínejte mezi Mashinkami a jinými aplikacemi.
- Přepracovaná renderovací pipeline umožňuje oddělit rozlišení renderu od velikosti okna.
- Uživatelské rozhraní se vždy vykresluje v nativním rozlišení – ostré a čitelné UI i při sníženém rozlišení hry.
Vylepšení režimu mašinfíry
- Nová vizualizace trati před vámi včetně stavu návěstidel a stanic.
- Mnohem lepší orientace v režimu z pohledu řidiče.
Opravy chyb a vylepšení
- AI řidiči nyní plynule zvyšují/snižují výkon (pouze pro vizuální použití, neovlivňuje akceleraci)
- Přidána možnost animovat každou část vozidel zvlášť
- Při přidávání waypointů jsou viditelné pouze ikony dosažitelných zastávek
- Při kopírování celého seznamu příkazů vozidla jsou viditelné pouze stejné typy vozidel
- Přidána tlačítka „Předchozí“ / „Další“ pro vozidla, stanice, budovy, depa
- Ponechání vybrané záložky při přepínání na další / předchozí položku (vozidlo / zastávka / vozovna / budova)
- Vylepšené barvy krajiny, trávy a stromů v zimě
Pro mody
- Veškerý náklad typu „odpad“ by měl ovlivnit oblast znečištění kolem stanice
- Přidány možnosti omezení částí vozu pomocí sady příznaků „visible_when***“. Jde tak třeba zobrazit část modelu jen při nakládání, nebo jen při vykládání (zvednutá korba vs sklopená bočnice u nákladních vozů, atp.)
- Přidán příznak pro dílek tratě „alter_wall“, který umožňuje změnit vnitřní stěnu např. stanice (pomoc u subway modu)
- Pokud je v MP zjištěno více místních modů, zobrazí se ve varování pouze na prvních 10.
- Přidána možnost určit typ generovaného terénu s obrovskou řekou přes mapu
- Opravený parametr animspeed správně získaný z xml, i když byl použit starý formát vozidla
- Opraveny problémy když jméno modelu končí na „2″ (což normálně znamená, že je animovaný), ale bez animace
- Opraven pár při odstraňování průmyslové budovy (po odinstalování modu, který ji obsahoval)
Pro skripty
- Přidána funkce na počítání upgradů pro všechny budovy konkrétního typu
- Přidána funkce na zjištění přesné kategorie vozidla
- Přidána funkce GetListOfVehiclesByMaxSpeed
- Přidána funkce GetListOfVehiclesByMaxSpeedReached
- Přidána funkce GetListOfVehiclesByMaxAge
- Přidána funkce GetListOfCitiesByPopulation
- Upravené úkoly NeedForSpeed a DeliveryTele
- Upravená funkce GetRemoteQuestVariable, aby mohla vrátit jakýkoli typ převedený na řetězec
Vyvážení hry
- Upravený rating stanice tak, aby kleslo 25x pomaleji (původní hodnota byla nejen vysoká, ale vedla k výpadkům řetězce)
- Silniční vozidla, která zastavují ve stanici, zde nemohou předjíždět jiná vozidla
- Dodávka cementu opět ovlivňuje růst města
- Snížená penalizace za průjezd necílovou stanicí
Opravy
- Opravené zpomalení vozidla před křižovatkou, když je jiný výjezd z křižovatky slepý
- Opravena tlačítka přepínání typu terénu v editoru
- Opravena konzistence vybraného obličeje při načítání uložené hry
- Opravené signály uvnitř tunelů při použití razítek
- Opraveno uložení/načtení posledního ID zastávky nakládání (používá se ke správnému výběru nového cíle při automatickém plánování trasy)
- Opraveno selektivní odstranění železničního návěstidla
- Žlutý signál blokového návěstidla
- Opraveno blikání světla návěstidel při aktivaci vyhlazování pomocí TXAA
- Opravený snížení výkonu, při hýbání s oknem vozidla (vedlo to kvůli chybě k redundantnímu přepočítávání trasy vozidla)
- Opraveno plýtvání výkonem při opakovaném hledání cest v několika dalších případech
- Opravené komplet odstranění průmyslu opět funguje v editoru
- Opravené zarovnání pixelů při změně velikosti obrázku
- Opraveno vykreslování průhledných povrchů
- Zobrazení zvýrazněných objektů způsobovalo přepálené barvy
- Dílek pro konec tratě / silnice byl za určitých okolností špatně umístěný
- Opraveno blikání ukazatele v načítací obrazovce nebo pak obličeje šéfa společnosti
- Opravená tlačítka v depu podle typu vozidla
- Opravena vzácný crash při otevření seznamu vozidel
- Plynulejší pohyb vozidel v obloucích / zatáčkách. Aby se nemrhalo výkonem goniometrickými funkcemi, byly výsledky předpočítané, ale pro plynulost jsem zvedl z 8 bodů křivky na 256)
- Opravené stisknutí ALT zůstalo po Alt-Tab a zobrazovaly se všechny ikony na mapě
- Opraven občas prázdný prostor na kartě bonusů v depu
- Opravená konzistence výšky spodní lišty v okně depa
- Opraveno chybějící některé ikony vozidel na mapě po načtení
- Opraveno blikání zvýrazněné dráhy vozidla
- Opravená mezipaměť pro ukládání polohy vozidla (vylepšení výkonu)
- Opraven plný plyn při přepínání se do vozidla a z vozidla
- Opravená razítka se stanicemi (zvláště při umístění vedle jiné stanice)
- Opravená razítka ovlivňující také upgrady stanice (WIP, stále tam nějaké problémy)
- Opraveno zbytečné otevírání okna stanice v průběhu vytváření razítka
- Opravena duplikace vozidla z nesprávného typu depa
- Opravena chyba v hledání tras vozidel
- Opravené kolize se stěnou stanice při pěší chůzi v případě, že se stěna vlivem okolí skryla.
Vydání těchto oprav trvalo déle kvůli řešení složitého problému s konkrétními grafickými kartami (Iris). Díky pomoci našeho hráče Tukana a testování s CPU renderováním se nakonec podařilo chybu najít a opravit bez nutnosti vlastnit problémovou kartu.
Aktualizace je dostupná pro všechny hráče. Užijte si léto a my mezitím dokončíme poslední bugy v letecké dopravě! 🚂✈️