Mashinky.cz

Aktualizace: Borderless okno a vylepšený režim mašinfíry konečně tady!

Ahoj mashinkáři!

Přinášíme vám novou aktualizaci s vylepšeními, na která jste dlouho čekali! Během práce na letecké dopravě jsme optimalizovali engine, opravili řadu chyb a přidali několik nových možností, které vaše hraní výrazně zpříjemní.

Borderless okno

  • Konečně je zde režim borderless window, který jste si dlouho přáli!
  • Spusťte hru bez změny rozlišení monitoru a plynule přepínejte mezi Mashinkami a jinými aplikacemi.
  • Přepracovaná renderovací pipeline umožňuje oddělit rozlišení renderu od velikosti okna.
  • Uživatelské rozhraní se vždy vykresluje v nativním rozlišení – ostré a čitelné UI i při sníženém rozlišení hry.

Vylepšení režimu mašinfíry

  • Nová vizualizace trati před vámi včetně stavu návěstidel a stanic.
  • Mnohem lepší orientace v režimu z pohledu řidiče.

Opravy chyb a vylepšení

  • AI řidiči nyní plynule zvyšují/snižují výkon (pouze pro vizuální použití, neovlivňuje akceleraci)
  • Přidána možnost animovat každou část vozidel zvlášť
  • Při přidávání waypointů jsou viditelné pouze ikony dosažitelných zastávek
  • Při kopírování celého seznamu příkazů vozidla jsou viditelné pouze stejné typy vozidel
  • Přidána tlačítka „Předchozí“ / „Další“ pro vozidla, stanice, budovy, depa
  • Ponechání vybrané záložky při přepínání na další / předchozí položku (vozidlo / zastávka / vozovna / budova)
  • Vylepšené barvy krajiny, trávy a stromů v zimě

Pro mody

  • Veškerý náklad typu „odpad“ by měl ovlivnit oblast znečištění kolem stanice
  • Přidány možnosti omezení částí vozu pomocí sady příznaků „visible_when***“. Jde tak třeba zobrazit část modelu jen při nakládání, nebo jen při vykládání (zvednutá korba vs sklopená bočnice u nákladních vozů, atp.)
  • Přidán příznak pro dílek tratě „alter_wall“, který umožňuje změnit vnitřní stěnu např. stanice (pomoc u subway modu)
  • Pokud je v MP zjištěno více místních modů, zobrazí se ve varování pouze na prvních 10.
  • Přidána možnost určit typ generovaného terénu s obrovskou řekou přes mapu
  • Opravený parametr animspeed správně získaný z xml, i když byl použit starý formát vozidla
  • Opraveny problémy když jméno modelu končí na „2″ (což normálně znamená, že je animovaný), ale bez animace
  • Opraven pár při odstraňování průmyslové budovy (po odinstalování modu, který ji obsahoval)

Pro skripty

  • Přidána funkce na počítání upgradů pro všechny budovy konkrétního typu
  • Přidána funkce na zjištění přesné kategorie vozidla
  • Přidána funkce GetListOfVehiclesByMaxSpeed
  • Přidána funkce GetListOfVehiclesByMaxSpeedReached
  • Přidána funkce GetListOfVehiclesByMaxAge
  • Přidána funkce GetListOfCitiesByPopulation
  • Upravené úkoly NeedForSpeed a DeliveryTele
  • Upravená funkce GetRemoteQuestVariable, aby mohla vrátit jakýkoli typ převedený na řetězec

Vyvážení hry

  • Upravený rating stanice tak, aby kleslo 25x pomaleji (původní hodnota byla nejen vysoká, ale vedla k výpadkům řetězce)
  • Silniční vozidla, která zastavují ve stanici, zde nemohou předjíždět jiná vozidla
  • Dodávka cementu opět ovlivňuje růst města
  • Snížená penalizace za průjezd necílovou stanicí

Opravy

  • Opravené zpomalení vozidla před křižovatkou, když je jiný výjezd z křižovatky slepý
  • Opravena tlačítka přepínání typu terénu v editoru
  • Opravena konzistence vybraného obličeje při načítání uložené hry
  • Opravené signály uvnitř tunelů při použití razítek
  • Opraveno uložení/načtení posledního ID zastávky nakládání (používá se ke správnému výběru nového cíle při automatickém plánování trasy)
  • Opraveno selektivní odstranění železničního návěstidla
  • Žlutý signál blokového návěstidla
  • Opraveno blikání světla návěstidel při aktivaci vyhlazování pomocí TXAA
  • Opravený snížení výkonu, při hýbání s oknem vozidla (vedlo to kvůli chybě k redundantnímu přepočítávání trasy vozidla)
  • Opraveno plýtvání výkonem při opakovaném hledání cest v několika dalších případech
  • Opravené komplet odstranění průmyslu opět funguje v editoru
  • Opravené zarovnání pixelů při změně velikosti obrázku
  • Opraveno vykreslování průhledných povrchů
  • Zobrazení zvýrazněných objektů způsobovalo přepálené barvy
  • Dílek pro konec tratě / silnice byl za určitých okolností špatně umístěný
  • Opraveno blikání ukazatele v načítací obrazovce nebo pak obličeje šéfa společnosti
  • Opravená tlačítka v depu podle typu vozidla
  • Opravena vzácný crash při otevření seznamu vozidel
  • Plynulejší pohyb vozidel v obloucích / zatáčkách. Aby se nemrhalo výkonem goniometrickými funkcemi, byly výsledky předpočítané, ale pro plynulost jsem zvedl z 8 bodů křivky na 256)
  • Opravené stisknutí ALT zůstalo po Alt-Tab a zobrazovaly se všechny ikony na mapě
  • Opraven občas prázdný prostor na kartě bonusů v depu
  • Opravená konzistence výšky spodní lišty v okně depa
  • Opraveno chybějící některé ikony vozidel na mapě po načtení
  • Opraveno blikání zvýrazněné dráhy vozidla
  • Opravená mezipaměť pro ukládání polohy vozidla (vylepšení výkonu)
  • Opraven plný plyn při přepínání se do vozidla a z vozidla
  • Opravená razítka se stanicemi (zvláště při umístění vedle jiné stanice)
  • Opravená razítka ovlivňující také upgrady stanice (WIP, stále tam nějaké problémy)
  • Opraveno zbytečné otevírání okna stanice v průběhu vytváření razítka
  • Opravena duplikace vozidla z nesprávného typu depa
  • Opravena chyba v hledání tras vozidel
  • Opravené kolize se stěnou stanice při pěší chůzi v případě, že se stěna vlivem okolí skryla.

Vydání těchto oprav trvalo déle kvůli řešení složitého problému s konkrétními grafickými kartami (Iris). Díky pomoci našeho hráče Tukana a testování s CPU renderováním se nakonec podařilo chybu najít a opravit bez nutnosti vlastnit problémovou kartu.

Aktualizace je dostupná pro všechny hráče. Užijte si léto a my mezitím dokončíme poslední bugy v letecké dopravě! 🚂✈️

Napsat komentář

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.