Ahoj mashinkáři!
Po dlouhé době radiového ticha přinášíme velkou aktualizaci o vývoji letadel a letišť v Mashinkách! Práce významně pokročily a dostáváme se do fáze interního testování.
Letiště a letadla v Mashinkách
- Letadla se pohybují ve vzduchu s ohledem na přirozené překážky jako kopce, budovy a stromy.
- Změny nadmořské výšky probíhají pozvolně v kruzích, zatáčení funguje podobně jako u vlaků.
- Pokud je letiště obsazené, letadla krouží nad ním a čekají na možnost přistání.
- Kompletní systém rezervace přistávacích drah včetně možnosti zrušit přistávací manévr.
Stavba letišť
- Letiště si můžete postavit dílek po dílku dle vlastního designu.
- K dispozici jsou letištní stojánky, hangáry, pojezdové cesty, přistávací dráhy a budovy.
- Po mnoha iteracích jsme dospěli k řešení s jednosměrnými pojezdovými cestami.
- Letadla mohou sdílet stejný „signální blok“ a čekají za sebou jako silniční vozidla.
- Pouze stojánky, přistávací dráhy a depa mají omezení na jediné letadlo.
Vylepšení systému pro hráče
- „Signály“ jsou umístěny a řízeny automaticky – nemusíte je ručně nastavovat.
- Možnost sdílet nejlepší design letišť s komunitou pomocí „razítek“.
- Vysoká kapacita provozu i na malých letištích.
- Případné problémy s provozem jsou obvykle způsobeny nesprávným uspořádáním jednosměrek.
- Implementován režim pilota – přistávání bude skutečnou výzvou!
Nová experimentální verze
- Dostupná experimentální verze hry s mnoha opravami (zatím bez letadel).
- Dlouho očekávaný borderless window režim je konečně k dispozici.
- Vylepšený režim řidiče pro zábavnější zážitek z první osoby.
- Mnoho dalších vylepšení a oprav pro krácení čekání na letadla.
Moc děkujeme za vaši trpělivost! Byl to turbulentní vývoj, ale už pomalu přistáváme se sedmou érou a letadly. Brzy se spolu proletíme v experimentální verzi hry. 🚂✈️