Ahoj Mashinkáři!
Takový první pokus komunitě přinést i něco z technického zákulisí Mashinek nám poodhalil nový typ vagónu*(o kterém se dočtete níže). V případě zájmu nám bude Honza sem tam představovat různé technické zajímavosti s kterými se setkává při programování a řešení různých překážek které jej u Mashinek potkají.
Při importu nových modelů Honzu rušil šum při filtrování stínů (šum sám o sobě je nezbytný pro měkké stíny – soft shadows).
Řešení, které nalezl, je použití jakéhosi procedurálního šumu, který je na rozdíl od náhodného více koherentní a vhodný pro další zpracování obrazu.
Níže si můžete porovnat výsledky 😉
Určitě dejte vědět, zda by vás čas od času nějaké technické detaily zajímaly.
Každý komentář tady na stránkách a zpětnou vazbu buď předáváme týmu lidí kolem Mashinek nebo reagují rovnou sami jak můžete vidět v poslední době na fóru 😎
*Odhalení nového typu vagónu!
Ať už úmyslně nebo ne, Honza nám díky této technické zajímavosti odhalil nebo spíš potvrdil informaci, kterou máme k dispozici na roadmapě! Dle obrázku je krásně vidět tzn.“cibulák“, který slouží k přepravě sypké směsi. O jaký materiál se jedná?
S největší pravděpodobností půjde o vagón pro přepravu cementu! Přepravovat se musí samozřejmě i vápenec, který slouží k výrobě právě cementu a převáží většinou se ve vagónech, které jsou označovány jako výsypné.
Nebo bude vizuálně stejný pro obě komodity? K čemu bude cement sloužit? Co myslíte? 😯
Takže s tímto novým obsahem se nám opět zpřístupní další achievementy.
Vápencový sochařbez popisku
Betonová pyramida
bez popisku
Betonová džungle
bez popisku
Jaké si myslíte, že budou požadavky pro splnění zmíněných achievementů? 🙄 😉
Můj odhad je, že bude k odemknutí achievementů bude potřeba stejné množství přepravené suroviny jako u přepravy uhlí/železné rudy, ale uvidíme asi to bude dle produkce jak to vývojáři nastaví.
Taky předpokládám, že to bude ve stejném duchu jako zmíněné suroviny. 🙂